امام‌جمعه گناباد گفت: تروریست‌های صهیونیستی و داعشی از هم جدا نیستند و جنایات آنها خشم و انزجار مردم بی‌دفاع را چندبرابر کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۷۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام صادقی نسب ضمن محکوم‌کردن فاجعه تروریستی کرمان و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: تروریست‌های صهیونیستی و داعشی که از هم جدا نیستند برای انتقام گرفتن از شکست‌های خودشان در طوفان الاقصی دست به این کشتار وحشیانه زدند.

 وی افزود: علاوه‌برآن از استقبال پرشکوه ملت ایران و مردم جهان از سالگرد شهادت شهید سلیمانی به‌شدت نگران هستند و اینکه مشاهده کردند هرچه زمان می‌گذرد بر اقتدار مقاومت اسلامی افزوده می‌شود برای ترساندن مردم به خیال خودشان دست به این جنایت زدند؛ ولی بر عکس آتش خشم مردم را دوچندان کردند .

 عاملین، آمرین و همدستان فاجعه بزرگ تروریستی کرمان مجازات شوند

 امام‌جمعه گناباد تأکید کرد: مردم این شهرستان هم صدا با ملت بزرگ ایران و مقاومت اسلامی ضمن محکوم‌کردن این جنایت خواستار مجازات برای عاملین، آمرین و همدستان این فاجعه بزرگ هستیم.

 وی از حضور فعال و باشکوه مردم بابصیرت و ولایی شهرستان در مراسم ۹ دی و همچنین سالگرد علامه مصباح یزدی و ناشر الاسلام آیت‌الله مدنی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها و یادواره شهدای روستای کلات و مراسم ولادت حضرت زهرا (س) تقدیر کرد و توضیح داد: مقاومت مردم شهرستان گناباد در برابر توطئه کشف حجاب اجباری رضاخانی فراموش‌شدنی نیست.

 صادقی نسب با اشاره به مناسبت ۱۷ دی سالروز کشف حجاب اجباری توسط رضاخان مقاومت مردم شهرستان گناباد در برابر این توطئه فراموش‌نشدنی دانست و بیان کرد: اسلام کمال زن را در ایمان، علم، تحکیم خانواده و تربیت فرزندان شایسته، رعایت حجاب و عفاف و خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف می‌داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها